LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Linn - 17 maj 2012 16:12

Jag och Nea har cyklat till Koloni och köpt glass. Tre långe man med hallon smak. De var en rätt så lång kö men de var de värt. En varm dag som denna måste man ha glass. De var supergott och nu sitter vi vid datorerna.Vi spelar Howrse och jag bloggar lit snabbt. Tycktes att de behövdes en uppdatering på bloggen. Vi ska väl sitta vid datorn en stund innan vi hittar på något annat.Hoppa studsmatta?

     

Av Linn - 17 maj 2012 14:15

Nu är jag hos Nea och leker.Vi har hittils lekt med LPS,hoppat studsmatta och gjort lite till. Jag åt lunch hemma men smakade på tacopaj. De var jättegott!Jag cyklade hit så när jag är klar får jag cykla hem.Vi har dessutom målat naglarna. de blev supersnyggt!Kommer bild när jag kommer hem. Vilken varm och härlig dag de är hät utanför Stcokholm. Nu msåte jag sluta så vi kan fortsätta.KOmmer en gammal bild på Tyra och mig.

 

Av Linn - 17 maj 2012 06:55

Idag är jag ledig. Inge skola inget lls!Så skönt!Vi får se när Nea riger. Om ho inte ringt före elva så ringer jag för då har hon nog glömt bort.Hörligt att inte brhöva tänka tt jag måste skynda,jag måste hinna till skolan oc allt de är som tänker på på skoldagar. Ska nog sitta vid datan nu en stund. kanske kolla på svt play eller något! Hej svejs!

  Bild rån we♥it.com

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards