LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Linn - 20 maj 2012 17:04

Från och med nu så bloggar jag bara när jag vill och har lust. De är jobbigt att skriva tre inlägg om dan. Jag skriver när jag har lust och någonting att berätta om. Nu ska jag verätta lite om min dag.


På allmänlydnadskursen så tränade vi som vanligt på lydnad.Vi fick åka lite tidigare etersom vi hade Filippas shw kl.12 och de var innsläpp redan kvart i elva. När vi gjort de så åkte vi till hennes show. De hade sherk tema. En jötterolig föreställning med duktiga danasre  och skådisar. de var baserat på filmen. Min lillasyster var jätteduktig.

Bilder kommer imorn eller ikväll!

 

När vi var klara där åkte vi till forum och åt.Vi köpte en ny pjymas till mig,Filippa och David.Tog lite bilder på mig och Filippa. Hoppas ni gillar dom! Sen skulle vi gå och köpa cros men pappa kom på att vi borde hämta Tyra så vi fick åka iväg och hämta henne.

                                   


När vi kom hem gick vi ut och hade picnick för att de var så fint väder.Efter en stund gikc vi in. Jag tog foton och dusjade och nu sitter jag hät o´ch bloggar!Vi får se om jag bloggar mer ikväll!

 

Av Linn - 20 maj 2012 07:20

Eftersom jag inte bloggade igår så gör jag ett inlägg om igår.


På ridningen red vi en uteritt. Min ridlärare red först på ERik.Jag råkade faktikst tappa mitt spö så efter lektionen fick jag gå tillbaks och hämta de. Jag fick Camaro som alltid. Jag vill så gärna ha en fjording. När vi skulle rida i vatten hoppade Camaro lite.Jag blev lite förskräckt men de blev bra. De var en jätterolig lektion!

 

Sen åkte jag med mamma hem och vi gjorde tillsammans en inbkudan till mitt kalas. Jag ska ha de på en så här ävemtyrs bana som man klättrar ni vet.Mina kompisar hade de förra året och de tyckte jag var så roligt att jag jorde om de.

   

SEn åkte vi hem och vilade ett par timmar innan mamma hämtade oss och körde till ekerö.Vi var flera familjer och av åtta barm var de tre tjejer. De var jag Filippa och en till tjej. Alla vafr typ i davids åkder den enda i min ålder var Albin. Vi år varmkorv och glass- Vi blev trötta till slut så vi åkte hem.Resten hittar ni i mitt inlägg från i går kväll.

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards