LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Linn - 24 maj 2012 15:58

När vi var på Nacka forum så köpte jag glass.De blev en mjukglass med strössel på!Mums filibabba!Kayo och jag tog samma. Vi intervjuade sju personer!En lärare och andra. Vi frågade ju om favoartist så där fick vi blandade svar.På efter middagen renskrev vi svaren till en artikel.Vi han också med en notis om världens minsta groda.Vi får se vad vi hittar på vför knasigt imorn.Saknar Linnea.Nu leker hon säkert med Tora!



Nu på etermiddagen har jag vilat.De är alldeles för varmt att va ute så jag sitter inne.Kanske går ut med TTyra och tränar senare ikväll då de har blivit lite svalare.Nu är de säkert 25 grader ute.Usch!Visst är de bar att sommarn är över men nu är de lite väll varmt!Måste byta till ett linne!

   

Av Linn - 24 maj 2012 06:58

Fick 25 minuters extra sömn.Skönt att bara strunta i alarmet och låta mamma väcka mig!Hra i vilket fall redan hunnit tagit promenad med Tyra och nu äter jag frukost.MUMS



Idag är de ju normalt elevens val.Vi skriver väl lite artiklar och sen ätre vi lunch halv tio.Bussen går kl.11.Jag ska få ta med mig penagr,alldeles säkert.Bara mamma inte ändrar sig nu!  Som vanligt tar jag cyklen.De går ju på max 25 minuter liksom,säkert 20 eller en kvart om jag har bråttom.NU måste jag sluta alla blåbär!

 


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards