LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Linn - 11 maj 2012 19:30

Vi har ätit världens godaste midag.De var bara för gottigt!Vi åt på Fridays.Har haft en riktig toppenkväll ilkväll. Nu sitter vi och ser en film. Jag tror vi blir uppe ganska länge.DE är ju ett pyjamas party!Linnea blev jätteglad för presenten. Fyra naglelack med en neccesär med nagelgrejor.Nu kan Nea fixa sia naglar så de blir supersnygga!Nu msået jag sluta,tjejerna väntar!



Av Linn - 11 maj 2012 16:21

Nu är allt packat och klart.Ska bara lägga mit täcke i en åse och ta madrassen.Måste ta med en tandbortse också.De här ksa bliu så roligt. Sleep over hos Nea!Är rätt så nervös.Vi är som jag kanske sagt fem tjejer. Jag och TYra hade jätte kul när vi höll på med agiltyn. Jag behöver bara springa bredvid egentligen.Eftersom jag blev så svettig duscha jag också. Snart dags och åka. Ska bara göra ett tidsinställt till ikväll!

Av Linn - 11 maj 2012 14:33

De är bara en gång kvar på slöjden.Jag har ommit långt men nte hlt säker om jag kommer hinna klart. Nästa vecka är de kristi himelsfärdsdag,sen är elevens val och nån gång komme väll att vi ska åka båt.Men på idrotten hade vi jättekul. Vi hade en vikarie som var jättesnäll. Nästa vecka ska vi äntligen få en vikarie som vi har kvar.När detta inlägg är klart ska jag gå ut och träna med Tyra och sen duscha!

  From weheartit.com

Av Linn - 11 maj 2012 06:48

Äntligen,fredag!Träslöjd idag. Dessutom sver jag ju jag över hos Nea. Vi är fem perseoner som äter på restaurang i stan och sen sover i ett rum kallat ateljen hos henne. De ska bli så roligt!Måste göra några tidsinställda så ni inte blir helt utan inlägg!Nu måste jag sluta.

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards