LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Linn - 14 maj 2012 19:32

Är helt sut efter simpasset. Pappa ska börja med maten snart. Jag r så avundsjuk på vissa. Alla snygga kläder passar inte mig. Kolla in denna snygga tröja!

 

Eller varför inte ett par snygga shorts!

   

Båda från :http://www.fokiwa.se/

Och båda självklart för stora för mig,asså jag bli galen! Kan de inte finnas snygga kläder för tioårngar,SERIÖST!

Och här kommer resten av all akläder jag gillar därifrån!

               

Visst är de snygga allt!

Allt från samma ställe(se länk högre upp).


Av Linn - 14 maj 2012 15:05

När jag och Tyra tränade passade jag på att ta lite bilder. Vissa blev riktigt bra tycker jag. Jag har forvånansvärt nog också hunnit gå en promenad med henne. De tog ungefär en kvart att gå eftersom jag tränade en halvtimme ungefär. Jag tränade som sagt inomhus idag för att de blåser jättemycket ute. Ska nog göra några läxor nu. Har historieläxa till imorgon.Hej så länge!

                         

Av Linn - 14 maj 2012 14:10

Sitter med mjölk och flingor i handen. Ska alldeles starx gå ut och gträna med Tyra. Måndagr har ju jag simning på så när de är klart ska jag vila och sen gå hem till pappa och sätta mig vi den datorn. Från början hade jag tänkt träna inne men jag står fast vi de.Från början tänkte jag mig utställning men tror faktikst att vi ksa köra lite klickerträning. Längesen sist. Får kankse öra några klick så sötnosen kommer igång. Love u bloggen!

         

Av Linn - 14 maj 2012 06:55

När detta inlägg är klart ska jag kolla in Fokis blogg. Läser den typ varje dag.Idag är de måndag. De innenbär typ gympa,matte,svenska och SO. Jag har plattat håret fast dumt nog är gympa min förtsa lektion. Får helt enkelt inte tvätta håret fast de gör jag ju ikväll på simningen. Igår hade jag helt okej med läsare. 8 st,inte så mycke men jag är nöjd. Ni kan säkert bättre!Hejdå!

 


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards