LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Linn - 4 maj 2012 17:23

Vi har kust varit och handlat. Godis,glass och lite läsk. Vi hittade en gammal kaka i bilen som var knappt ätbar. Pappa håller på med maten. Jag borde sätta mg ner och jobba med den engselsk dikten som ska vara klr på tisdag. Vi har verklige mycke läxor den här veckan. Sista inlägget för restn av källen är datorn filmvisare.

Av Linn - 4 maj 2012 14:13

Hr haft en riktig toppendag! Vi kan börja med träsljöden. Är äntligen klar med lådan och nu börjar faktikst också min slev(eller bastuskopa)ta form. Sen på idrotten hade vi de också kul.Engelskan,NO och svenskan gick  precis som resten av dan,TOPPEN!Nu ska jag vänta lite med att träna. Tyra har varit ute 4 timmar med sin dagmatte.Hejdå

 

Av Linn - 4 maj 2012 06:27

Idag är de fedag. Vaknde riktigt snt idag,kl 6! Är jättetrött.Ska nog äta frukost snart. Idag är de träslöjd. Jag kommer äntligen få ta hem min älskade låda,alltså om ingen spillt färg på den igen.DEtt ablir ett kort in lägg.Hejdå

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards