LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Linn - 18 maj 2012 20:22

Nu er jag på Let's dance. Jg hejar på Camilla ifall någon skulle få för sig att undra. har duschat ör en stund sen. Är ganska rött efter dagen. Ska nog gå och lägga mig om en stund. Vi får se! Jag vill bara säga tack fö att ni läser bloggen!Tacka alla läsare!

♥ to you

Nu skajag koll n lite bloggar!

Av Linn - 18 maj 2012 17:28

Pustade ut nr interner änligen funkade på datorn. de var som att ett ton föll från min axlar! Pappa håller på med middagen. TACO!I ♥taco! Längesen vi åt de så de ska bli roligt. Efter middagen ska vi se på TV.Kanske bloggar ite mer senare ikväll annars finns de inga planer för fler inlägg. Dgas att sluta!

 

Av Linn - 18 maj 2012 14:11

Hasr jobat nu sen i förmiddags. Har bland annat plockat ogräs och rensat i jordgubbsrabatten. Jag gjorde de här för at tjäna lite pengar.Jag sparar ju till en gen dator som min pappa ska betala hälften för men jag måste iallafall tjäna in 2500 kr själv. Jag startar så här för jag har inte så mycket i månadspeng. Vi åt carbonara till lunch!GOTT!Nu är mamma och handlar och när hon kommer tillbaks ska hon börja baka rabarberpaj.Nu vet jag inte vad jagska hitta på. Sitter nog och läser eller nåt!

 

FROM: http://weheartit.com/

Av Linn - 18 maj 2012 08:40

Så ledsen för igår. Datorn laggade så jag kunde inte blogga och samma ska nu på morgonen. NU är vi hemma hos mamma och som tur är funkar hennes dator en aning bättre. Idag ska vi köpa presenter till min papppa och jobba i trädgården.Vet ni jag cyklade faktiskt hit från pappa. de är en superlång backe fast den ledde jag upp cykeln för. Ingen kan nog cykla upp för den!


Dålig bild men ni ville se naglarna!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards