LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Linn - 5 maj 2012 20:56

Snart är de väl dags att gå och lägga sig. Ville bara önska bloggen godnatt!Gud vad jag hostar. Vet inte om de är denna knasiga kväll eller pol allergin. Stazione var fullt så vi hämtde mat därifrån. Blv lika lykcat för de,faktiskt! Imorgon är de söndag. Söndagar är jobbiga. Fast imorn ska jag cykla!

 

Av Linn - 5 maj 2012 17:08

Äntligen ska vi till Stazione. David och mamma ska ha en ensm kväll så de är bara jag,pappa och Filippa. Mums längtr tills vi åker så jag kan äta deras goda mat.Vi åker väll om en halvtimme ungefär. Filippa vill ha datorn så ag hinner inte blogga så mycket. Hoppas de är okej?

 

Av Linn - 5 maj 2012 15:03

Nu äter jag marsipan! Banansmak oh jordgubb. Faktiskt gott! Bannan är godre än man tror. Vi har varit och handlt. Har köpt två rndiga linnen på Kappahl och ne T-shirt på Cubus. Alla lika snygga. David köpte byxor och två tröjorr plus kalsonger. Här kommer bilder.

 

   

Alla bilder från kappahls och cubus hemsidor!

Av Linn - 5 maj 2012 12:15

MIn lillasyster ksa gå på gröna lund med mamma. Hon har fått ett guldkort i present. Fast nu ska jag berätta om ridningen. Vi lekte lekar. Gymkanna typ. Vi använde Camro och Erik. Har ingen bild på erik men de gör nog inget.Mitt lag vann. För första gången är jag med i de vinnande laget!Yes!Vi hade superoligt i alla fall. Vi fick en potatis i pris! Inge vidare pris om ni frågar mig!:)Nu ska vi åka hem till pappa. SEn ska vi cykla.

 

Av Linn - 5 maj 2012 06:48

Idag är de lördag! Ska bli så roligt på ridningen. De känns som att alla hästar jag ridit sen privatlketion är jättepigga när jag rider. De vill galopera i traven fast de kan ju vara för att jag också vill de. Jag kanske får camaro idag med. Inte direkt min favorit men de funkar. Vill ha Benji!Längtar efter att rida honom.

   


Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards