LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Linn - 22 maj 2012 19:51

Nu är klockan snart åtta på kvällen.Lillasyrran sitter nere och försöker få sina läxor gjorda.De kan va riktigt jobbigt ibland!Är de något bra på tv?

Ska ni se någoting?

Jag ska bara sittta här och sen får jag se vad jag hittar.Någonting brukar man ju hitta när man zappar mellan kanelerna.Längtar så till imorn!De enda dåliga e att jahg inte får träffa mina vänner.De är väldigt få tjejer i min grupp.Är självklart jättetråkigt.Nu måste jag sluta!

  

När kommer borde vi köpt?

 

Av Linn - 22 maj 2012 15:11

Snart måste jag ta en promenad med vår lilla vovvsing.Har just tränat med henne.Som vanligt är hon superduktig!I helgen är de hunduställning. Både söndag och lördag.Jag hgoppas verkliegn att de ska bli bra!Tyra är så fin och så begåvad fast om hon inte lyckas så är hon ju suktig på lydnad och agilty!



Idag har de varit normalt.Glömde historieboke så jag fick låna Ellrns. Vi ahde i vilket fall jätteroligt och imorn är de ju elevens val.Vi ahr faktikst sovmorgon till kl.9 resten av veckan.Skönt då kan jag komma igång med cyklandet på riktigt.Vi slutar klockan två alla dagar. På torsdag så ska vi till nacka forum.Vis ka intervjua folk i par.Jag är ju i skoltidningen!

 

Av Linn - 22 maj 2012 06:43

Idag så säger de att de ska bli 24 grader.Jippi!Idag kör iallafall jag med kortbyxor!Inte tänker jag gå omkring i jeans när de är 24 plus i luften.NU är sommarn snart här.Bara 11 dagar kvar tills jag äntligen får fylla 11 år!De ska bli så härligt att få presenter och allt sånt där!Fyller faktiskt på en lördag de här året!


Men tillbaks till verkligeheten!Idag är de tisdag och inte lördag. Idag blir de ju engeslka,SO,matte,svenska och så pratar vi.  Vi har en liten pratstund på vissa dagar då vi bara pratar. Låter inte särskilt roligt men är helt okej.Hoppas solen skinner hela dan idag, Då blir jag jätteglas!

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards