LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Linn - 10 maj 2012 06:53

Nu är de alltså dags för en så kallad torsdag.De blir som sagt ingen bild eller teknik eftersom vi måste komma igång med medltiden.Tyra ligger som vanligt och myser nu på morgonen.Hon är så söt.Bilden är när hon myser en annan morgon.Fick veta igår att jag åtminstone hamnat i skltidningen.De är ju elevens val och minst halva fyran(45 barn)har valt just de.

 

Av Linn - 9 maj 2012 19:21

Har ätit lite glass.Imorgon är de torsdag.Vi ska ägna mycke tid åt medeltiden.Vi har hunnit så långt i de ämnet så v måste jobba på. De blir alltså ingen bild.:( Jag och Tyra har har faktikst tränat lite under eftermidddagen.Vi måste ju träan inför utställningen. Man har ett speciellt koppel(kanske sagt de)som stryper litegran och de måste man lära henne att tycka om.Glass är gott!

   

Av Linn - 9 maj 2012 15:16


  Nu myser jag och Tyra. De är supermysigt!Har ätit ett väldigt gott mellis. Nu är jag absolut inte hungrig.Dan har varit helt okej. På idrotten spela vi fotboll. Hela lektionen så de var inte särskilt roligt för tjejen som inte gillar bollar. Snart msåte jag och TYra gträna. Vi ska gträna med utställningns kopplet. De är lite speciellt.

Liten,gammal video!

 


 

Av Linn - 9 maj 2012 06:49

Idag är de onsdag. De är väl en ungefär vanlig dag. Matte,engelska,gympa och idrott.Jag har tappat bort mina gympaskor så jag vet inte vad jag ska göra. Tror att jag glömde dem i skolan så ska kolla om de ligger där för annars får vi köpa nya och jag får låna idag.Mn lillasyster har gjort illa sig så mamma sitter och håller på nu. Nu ses vi!

   

Av Linn - 8 maj 2012 16:30

Fick sån lust att baka och när jag kollade i receptboken. Kärleksmums var de första jag hittade och de dög för mig. Nu är de klara. De ska bara svalna lite grann.Vill så gärna smaka. De blev ju helt underbart shookladigt. Har inte tagit någon bild då de blir från internet. Hej svejs!

   

Av Linn - 8 maj 2012 14:45

Vi fick ungefär 30 minuter för att kolla på utställningen. Vi missa färjan för att vi missa bussen. Fast vi träffade ett par kinsesiska skolbarn på resa. De ville ta bild med oss.Roligt!:)Annars var de en normal dag. Utställningen var verkligen intressant.Ikväll vet jag inte vad jag hittar på. Nu måste jag sluta!

   

Av Linn - 7 maj 2012 14:45

Har haft en väldugt trevlig dag.Vi har historieläxa den här veckan. Inte precis vad tjejen som är lite lat vill höra!Jag blev vald sist av tjejerna på fotbollen iag. I vanliga fall brukar vi dela in lag på andra sätt men vi hade en vikarie.Ikväll är de alltså simning.Vet inte om jag orkar. Jag vill inte sluta eftersom de här är den enda sport som jag duger till.Jag ska alldeles strax träna med Tyra. Hejdå!

 

Av Linn - 7 maj 2012 06:28

Idag är d alltså måndag. Starten på hela veckan.Jag är som vanlit trött. Måste göra frukost nu. Är vrålhungrig.Tycker ni om måndagar?Så vitt ag vet är de int så måga som gör de. Ikväll är de dessutom simning. Är väl bara att stå ut antar jag. Ha en trevlig måndag!

 

Just nu är jag kär i ränder och bulldogs,konstigt?!

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards