LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Linn - 28 maj 2012 20:12

Dags att gå till min mjuka säng och somna för natten.Är som vanligt väldigt trött feter att ha simmat.Fick faktiskt till en riktigt bra bröstvänding idag!Kanske ska läas lite om jag hinner-alltid lika skönt at få lkoppla av innan man somnar.Måndagar är jobbigast.Starten på veckan är nästan alltid lite trög fast de blir ju bättre!Good night!

 

Av Linn - 28 maj 2012 14:48

Idag har vi simmat is kolan.Mamma kom på de innan att åka och vi glömde matsäck.Jag fick penagr men cafeterian var stängd så jag fick lite av Kayo och en persika av nea.De var jättesnälla!Annars vad´r de roligt.De var roligast att dyka efter ringar fast att dyka var också kul!SEn hade vi matte sista lektionen och innan vi simmade hade vi svenska och läsning



Nu ska jag kanske träna med Tyra.de är rätt så blåsigt ute så tror att njag eventuellt tränar med klicker inomhus.De är också kul!Nu har jag luýssnat på låtar på youtube.Brukar tycka de är skönt att lyssna på musik efter skolan.

   

Av Linn - 28 maj 2012 06:50

De här helgen har jga inte tänkt så mycket på vad sm händer på måndagen.Fast är de så konstigt!Jag har suttit på hundutsällningar hela helgen.Jag är så stolt över min älskade Tyra.Jag älskar henne så mycket!De är inte alla hundar som hoppar agilty gelt underbart,är lyhörda som atan och vinner prisrosster på utsällningar.Man kan beskriva henne som rena,rama drömhunden!



Idag är de måndag!Tillbaks till skolan igen.Alltid lika jobbigt men de är ju samtidigt skönt!Idag är de siming också.De tar nog slut snart.Och man kan inte vara ledsen när de är:

Fem dagar kvar tills jag fyller år! YES!!!!

Jag längar så ditt!Fast nu får jag lugna ner mig.Hejdå

 

Av Linn - 27 maj 2012 19:24

Tyvär hade vi en annan domare på utsällningen idag.Hon var engelsk och gillade större hundar.De roliga var att alla hundar som de gått dpligt för igår gck de jättebra för idag.Hunden som vann i våran klass(och bästa tik)var enorm.Nästan så man trodde de var en hane man tävlade mot.Vi har dessutom pratat med tyras uppfödare.Vi skulle skicka runt en bild på henne och Lennart.Får se när bilden kommer till mig.Hon var i vilket fall jätteduktig!Hennes halbror gick de bättre för.Han van BIR(bäst i rasen). Nuy är Tyrea slut efter vår utställningshelg.De är inte alla som har cert och är BIM(bäst i motsatt kön).

Världens bästa vovve!Man brukar säga att man alltid kommer hem med samma hund!

  


Vi åt på Mcdonalds på vägen hem.Gud vad gott fast för mig åt jag lunch baklänges!Först glassen och sist själva maten!Haha!Kul med lite annorlunda matvannor för en gångs skull! Till middag blev de grillat.Exaxt samma köt som igår. Verkligen en brak succe!Ikväll sätter vi oss och tittar på Mästarnas mästare!


Andra gruppen!Vem kommer till final?

 


Har varir stelhett idag!Är alldeles solbränd på armarna.Nu är ni trötta på att läsa mitt innlägg men måste ju tilläaga en sak ajag hörde på radion imorse:

Lorren vann!Sverige vann Eurovision!Fatta att vi vann!Vi är så grymma!


Sveriges hjälte!:D






 

Av Linn - 27 maj 2012 07:21

Säger godmorgon lite snabbt!Idag ska vi åka runt åtta såv i inte kommer lika tidigt som igår.Då kom vi åtta och de var vår tur kl.13.Idag har vi typ 60 hundar före oss så ingen brådska!Idag tar vi med kameran så bilder ska ni säkert få se på!Nu msåte jag verkligen sluta!


Hehe,glömde kameran men idag tar vi med den!

 

Av Linn - 26 maj 2012 15:46

Hemma!Gud vad ag är trött!De har varit jätteroligt på utställningen.Tyra har fått två prisrossetter.Hon fick jättefina omdäömen och blev bästra tik och bäst i sitt kön.Hon förlorade bara mot Lennart,han har vunnit mest i Sverige så helt okej att va tvåa i sin ras. Vi fick ett certifcikat.Man behöver tre cert för atrt bliu champion.

JUST TWO LEFT!

Har ätit lite glass.Viu ska grilla ikväll men jag kommer tyvär inte se eurovision song contest.Imorgon blir du upp i gryningen igen för en hel dag i vallentuna.Vore kul om vi lyckades imorgon också!

   Yes två rosstetter på Tyras bur!

Hät tävla vi!  

Av Linn - 25 maj 2012 19:40

Imorgon blir de upp tidigt.Vi åker vi kl.sju så är inte säker på om jag kommer hinna blogga på morgonen.Jag måste hinna duscha,äta frukost och gå ut med Tyra.Jga hoppas de går bra.Kansk einte bloggar iunder dagen men de är ju okej!



Vi har varit nere vid sjön och badat.Gud vad härligtr de var att badda.Jag badade inte men doppade benen. Tyra fick inte bad eftersom on måste vara fin till imorgon.Hon ville bara gräva och tyckte vi var väldigt dumma som inte lät henne gräva eller bada!Nu ska jag sätta mig framför tevn!

 

Av Linn - 25 maj 2012 14:19

Har hällt upp ett glas med kallt vatten och lagt i isbitar.De har smält och jag har bara gått ner i från  upp till övervåningen.Behövs de mer bevis för att de är varmt!Tyra har typ hamnat i koma och ligger och sover.Gud vad jobigt de är och cykla i denna hetta!


Synd att de var sista dagen på elevensval!Kommer skana skoltidningen men jag måste säga att tidningen blev jättebra.Alla våra fem artiklar kom med och en hamna till och med förtsasidan!WOW!Är vi grymma eller vad?Fast en kille kunde inte maila så hana kom inte med.Stackars honom!Ha de bra!  

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards