LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Linn - 12 mars 2012 06:04

Hade nästan glömt att jag hade simning idag.Kom på det nu när jag satt och bloggade.Vill egntlige  inte gå till skolan idag fast det är måndag orgon och det finns vaäl ingen som vill gå till skolan.Helt vill jag gå och somna igen och spola tillbaks tiden en timme så att jag fick sova en timme till men jag skulle ju ändå sitta här blogga till slut.Frukostdags snart!Hejdå alla mihas!

   

Av Linn - 11 mars 2012 16:42

Nu är jag hemma.Stannade hos mama en ganska lång stundtyp tre timmar!Kursen gick bra.Ledaren kände igen mig från den förra kursen vi gick.Det gick bra fast vi måste träna på gå fint för att Tyra vill bara hoppa  hela tiden.Det är ganska jobbigt.Ikväll måste jag se på ponnyakuen och kontoret.Kanske hinner göra läxor eller läsa?Äsch,lyssnade på en ljudbok hos mamma.Den var ganska bra!Hejdå,nu måste jag sluta!

 

 

Av Linn - 11 mars 2012 09:22

Ska snart gå hem till mamma ska bara byta om först.Ska bli skönt ed lite frisk luft.Kan behövas!Dessutom vill jag kolla närmre på polluxpakete som kom igår.Hehe!Kanske kan kolla om mamma putsat riskorna än?De var rätt så smutsiga men de är ju beggnade så det är ju inte så konstigt.Nu måste jag sluta.Hejdå alla sötisar som läser bloggen!


 

 

Av Linn - 11 mars 2012 07:03

Idg är det Unghundskurs för mig,mamma och Tyra.Det ska bli så roligt.Jag ska nog köra med Tyra idag för jag tycker det är så roligt.Jg går antagligen till mamma kvart över tio eller något sånt.Ska ronga och prata med henne sen..Såg på melodifestiveln igår,LOREEN VANN!Jag hejade på Loreen så jag blev jätte glad,HURRA!Nu har vi alla fall en chhans i eurovision song contest.Roligt!Hejdå


 

Av Linn - 10 mars 2012 20:15

Nu är det final!Så grymt! Är som vanligt trött men hoppas jag orkar hålla mig uppe,nu hinner jag inte mer,Hej på er!


 

 

Av Linn - 10 mars 2012 19:06

Ingen aning vem jag hejar på ikväll.Tror jag hejar på Lorren,eller Lisa Miskovki,David Lindgren eller Molly Sanden,åh vad svårt det är!Fast jag kan säg dom jag inte hejar på;Mirakel och Thorsten Flinck!Jag vill inte göra någon ledsen men dom suger!KOmmer inte hinna blogga mer ikväll,eller så hinner jag,strunt samma!Hejdå!


 

Av Linn - 10 mars 2012 15:33

Nu har jag och mamma varit och handlat. Vi köpte ett par begngnade ridskor på sportbytarna och när vi endå var där köpte vi ett par chups(tror det hetter så,såna man har över ridskorna. så det ser ut som stövlar),båda beganganade och tillsammans bara 380 kr,vi spara jättemycke!Sen åkte vi till Sickla ochh gick in på The horse och köpte ett par ridstrumpor.DEt var jättesnygga,lila,svarta och gråa.Mamma gick in på Simbi för att köpa detiststick och en liten väska för hundgodis till Tyra.Imorgon är det valpkurs.Nu kan jag inte blogga mer,Hej då!


       

 

PS.Gammal bild men gillar den!

Av Linn - 10 mars 2012 13:30

Fick Camaro idag! Första gången om man inte räknar med det gånger vi haft gymkanna.Han nafsa mig i boxen så har varit lite misstänksam mot honom idag men det gick bra. Han var inte den trevligaste hästen jag har träffat men helt okej.Vi travade och galoperaade över bommar.Det gick jättebra han var lite jobbig i början men det löste sig. Han var för pigg i slutert så då orkade jag inte galoppera. Hejsvejs nu ska jag och mamma iväg och handla!

Ange alt-text här.  

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards