LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Linn - 6 mars 2012 18:16

Nu är jag hemma efter att ha GÅTT hem från Nea. Det r alltid så roligt att vara hos henne även ifall det inte händer så ofta.Saknar de höga siffrorna av bloggläsare men för det första bloggrar jag inte för att bli poppis och dessutom kan man inte få llt man öskar sig,tyvär! Imprgon är det dags att stå på skidor igen.Roligt!Som tur är så är det fler än jg som suger påp skidor eller jg suger inte jag borde nog mer säga att det finns många som är nybörjare som jag.Det lät bättre!Ja,ja dags att sluta!


 


Av Linn - 6 mars 2012 15:46

Är hemma hos Nea just nu.Vi spelar på datorerna just nu.Vi har före det lekt play mobil.Roligt!XDVi har ätot mellis också mn det är väl sjävklart.Nea har en Mac och jag är lite ovanmen det funkar bra.Kan inte blogga mer nu så hej!

 

Av Linn - 6 mars 2012 06:07

Har varit och kollAt på Elsas blogg.Klicka här http://dagbokavenidiot.devote.se för att komma dit.Ska snart äta frukost.Mums!yrran sitter och gråter för att hon inte får datorn.Lite fånigt om du frågar mig.Idag är det tisdag och det är väl okej.Fredagar är ju den bästa dan men jag har aldrig haft något emot tisdagar.Måste äta en bra frukost om jag ska orka idag.Hejdå

       

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards