LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Linn - 29 mars 2012 19:30

Dags att gå och lägga sig(om en timme)!Imorgon är det Torsdag och då håller vi på med föreställningen. Vi ska repa med våra kläder på och lite mer rekvisita.Hoppas det går bra även om jag bara har några få repliker(exaxt 2)i det hela så har jag ju en riktig roll;MAMMA!Aja,måste sluta för snart börjar sveriges mästerkock,det är ju final!

   

Av Linn - 29 mars 2012 18:09

Mamma,Filippa och David är och klipper sig så det är bara jag och Tyra kvar. Jag ska blogga och sen ska jag göra lite engelska glosor på datorn och när mamma kommer hem ber jag henne hjälpa mig med resten av läxorna jag har.Jag antar att jag ska se på TV sen. Vad är de på TV ikväll egentligen?Aja,hejdå på er alla söta grejsimojser där ute!

 

Av Linn - 29 mars 2012 17:45

Idag har det varit en normal dag,första på länge faktiskt!På NO så rabetade vi med krstaller fast vi som gick på lagårn förra året har redan gjort det fast varken jag eller Nea minns så mycke från det!Multiplikation och Divison var vi tvungna att träna på. Jag tror ni förstår att vi gjorde de på datamatten.Ni bryr er inte om vad vi gjorde i sklan antar jag. Nu ska jag och Tyra träna och sen ska vi på vernissage.Min lillebrors,hejdå!

   

Av Linn - 29 mars 2012 15:30

Asså jag vet inte varför men jag har blivit galen i att studsa studsmatta. Varje gång jag är ute med Tyra i trädgården så passar jag på att studsa lite!Hehe,det är bara så roligt!!!I skolan har vi tränat på föreställningen jättemycke.Jag ser så snygg ut i mina kläder. En kjol,gnska lång,ett förkläde jag lånar av Lina,hulke(scarf som amn har på huvudet),vit blus som jag har vitt linneunder.Jag ser ju rät så mammaaktig ut.fasat jag är ju mamma så det är ju inet konstigt precis. Aja,ska gå ut i trädgården och träna nu!

   

Av Linn - 29 mars 2012 06:15

Godmorgon på er! Idag är det onsdag och vi har idrott. Jag vet inte riktigt  vad som kommer hända men på onsdagar brukar vi ha engelska,idrott,NO och datamatte så om det är en normal dag så är det det vi gör. Sen vet man aldrig vad som händer.Nu måste jag sluta!

 

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards