LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Linn - 23 mars 2012 17:46

Har pluggat! Det är fntastisk för jag brukar inte gör det förän åtta och aldrig på fredagar så det är coolt. Gjorde engelska,matte och NO. Jag brukar liksom skipa läxorna även om jag säger att jag ska göra dom. Känner mig ganska stolt som gjort dom! Ikväll är det mys som gäller.JIPPI,veckan är slut!!! Imorgon är det ridning,så good bye!!!

 

Av Linn - 23 mars 2012 16:32

Japp,blev en aning kaos. Vi hade för många barn(11) och för lite coola fyror(andre,kayo,adam,affe och jag). Vi fick ge barnen extra uppgifter och hämta mera matriall.Lite jobbbigt eftersom vi hade två bråkstakar,erik och nils. på tal om bråk,vi jobbade med bråk is kolan idag! Vi hade NO också men inte så mycke tta berätta. Vi har gjort frågor till vårat prov. Lite ovanligt,men det blir kul. Dags att tränaa Tyra.Måste plugga också!


           


       

                               

 
Av Linn - 23 mars 2012 16:04

Har tränat med Tyra. Vi tog med lite saft och mellis och åt - Mumsfillbabba!Vi tränade som vanligt. Var ute i en timme ungefär. På lutet lekte vi som vi alltid gör! Sen gick vi hem bytte jacka och väska. Ja,vi packade en väska för en hundpromenada tiidigre. Nu är jag här hemma alltsp,hejdå!

     


Av Linn - 23 mars 2012 06:31

Nu är det äntligen fredag! Fadring för min del så det blir väll en rolig dag! Matte blir väll roligare när man lär ut det?Tycker i vilket fll att det här ska bli roligt.Vet int om vi kommer ha räslöjd men jag tror det. Förra gången hade vi efter kortraste så vi missar nog irotten istället. Båda är roliga!:( Jaja,ni har fått höra vad jag ska göra så hej då!

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards