LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Linn - 15 mars 2012 17:10

Har varit ute och tränat med Tyra.Gick riktigt bar eftersom hon är så duktig vet ni!Snart är det nog midag,KÖTTGRYTA,yummy!!!Måste göra lite läxor snart.Engelska och matte. Egentligen gillar jag inte att göra läxor men man måste ju.Hejdå då!


 

Av Linn - 15 mars 2012 15:15

Kom nyss hem eller rättare sagt för en kvart sen.Har haft en helt okej skoldag.Idag repeterade vår grupp,staden.Vi håller på med en föreställning med de fyra olika byggderna; staden,skog o fjäll,kusten och jordbruk.Vi sjunger sånger ochy flreställningen heter med sång genom Sverige.Sen hade vi rep med alla men vår bygd hann inte,orättvist!Jag spelar en tjej som heter Elsa och är mamma.Hejdå,måste bsluta bloggar mer sen!


 

   

Av Linn - 15 mars 2012 06:30

Hej, nu är det torsdag!Vi ska jobba med vår teater nästan hela dan.Kanske lite schack däremallen!?Hoppas det för jag behöver fortfarnde träna!Bloggar mer när jag kommer hem.Ville bara säga att detta är ett tidinställt inlägg som jag gjorde i eftermidag(alltså nu för mig)idag.Hehe,hejdå!

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards