LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Linn - 30 mars 2012 16:26

Måste bara tipsa er om den bästa blogg som finns. Jag tycker verkligen ni borde kolla in den. Adressen är:

http://haslife.bloggplatsen.se/

Jag läser bloggen så ofta jag kan och jag har länkat den.  Hon tar grymma bilder och skriver om sitt liv. Ni borde läsa den som jag sa nyss. Jag kunnde inte hoppa för att studsmattan var täckt mded vatten. Det har regnat hela dan. Nu måste jag i vilket fall sluta!Hejdå!Ny signatur!


Kram Linn

Av Linn - 30 mars 2012 15:31

Måste nog städa mitt rum snart. Jag har ju tid så det vore ju inte vara så svårt.Mitt rum är jättestökigt så det skulle behövas. Fast jag hatar ju att städa!Äsch,jag struntar i det. Jag vill nog hellre gå ut och hoppa på studsmattan.Jag älskar fredagar!Måste sluta!

   

Av Linn - 30 mars 2012 14:15

När jag kom till träslöjden idag så ser jag att min låda(som jag håller på att lacka)har en liten fläck med brun färg. Bar att sndpappra och lacka igen. Nu måste jag lacka återigen fast jag kommer få en ännu finare yta så det gör ju inget så mycket. Jag fortsätter arbeta på min bastuskopa. Är ganska jobbigt att hamra. Vi hade jätteroligt på idrotten. Sen hade vi bara engelska, NO och svenska. Missade nästan bussen men jag hann ändå.Tur Aja,hejdå!


         

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards