LillaLinnsBlogg

Alla inlägg under december 2011

Av Linn - 16 december 2011 14:22


  Ikväll ska jag på disco.Jag ska gå till Ellen vid 5 och göra iordning mig. Jag ska ha på mig en vit tröja med paljetter och tryk,tights,kjol,kofta och balettskor,alltså om jag hittar allt jag behöver till det. Allt kan ju hända till 5. Men jag kommer inte kunna skriva några fler blogginlägg idag,discot slutar halv 10 och jag går saäkert hem lite tidigare. Jag ska försöka lägga upp fler videos. Dom flesta kommer komma från webbkameran. Ja,och det första kommer här!

Av Linn - 15 december 2011 15:40

Idag är jag tilbaks till skolan.Äntligen,så skönt. Jag har till och med bestämt mig att jag ska gå på discot. Jag och Ellen ska förberda oss tillsammans. Jag ska plocka ihop mitt smink och gå till hennes hus. Om ni undara varför jag ska ta med mig sminket så är det föra att jag har enormt mycket smink. Jag ska ha på mig min svarta paljjetklänning. Jag kommer bli så snygg. Idag så frågade min fröken vilka  som skulle va med på schakfyran.Min klass ska va med.   Och jag ska vara med. Vet ni nyss pratade jag med mamma och i helgen ska jag rida två gånger. För jag ska nämligen provrida på Söndag, på nacka ridklubb, just nu rider jag på Värmdö ridklubb. Jag är både nervös och glad för det här. Men jag kan inte skriva mer nu, men ska försöka blogga igen  och lägga upp nån mer bild, kanske från webbkameran.

Av Linn - 14 december 2011 16:52

Delfiner är jättevackra,jag filmade dom när jag var på kolmården i somras. Dom är så graciösa!♥♥♥
 

Av Linn - 14 december 2011 14:20

Jag börar nästan gråta när jag ser julkalendern. Den är så sorglig. Och imorse så våga jag knappt titta. Kurre svek både Charlie och Gerda. Dumma Kurre. Men på ett sätt förstår jag honom. Madam bofven är rätt kuslig, ärligt talat hemskt ondskeful. Jag älskar julkalendern men jag önskar att den kunde vara lycklig hela vägen. Jag skulle iallafall älska den då.Och föresten uppskattar jag kommentarer,men det gör väl alla!?      

Av Linn - 14 december 2011 12:27

Hej alla hundar och människor!Det är jag som är Tyra. Jag är född i Gävle,jag har två bröder en mamma som heter Wilma.Jag själv,ja jag heter HassanHills November rain, eller Tyra som de flesta kallar mig. Idag ska jag testa att göra det här även fast matte redan gjort det här.Jag vet tyvär inte vad det heter,alltså det jag gör nu, ingen vill tala om det för mig,dumma de. Ja, i vilket fall har jag varit hemma med lillmatte Linn idag. Först konstaterade hon att det inte var nåt bra på lådan med människorna i. Så hon såg på film. Men problemet var att hon inte kunde fixa det. Jag förstår inte varför hon inte frågade mig,jag är fantastisk på sånt. Men istället så såg hon filmen på datorn(jag tror att det heter så). Sen å hon något äckligt och efter det så gick hon ut med mig på promenad.Nu så ska jag gå till soffan och äta på kattgosedjuret. Företsen så är bilden till höger när jag var valp.Visst är jag bedårande!? /Tyra     

Av Linn - 14 december 2011 11:37

Idag ar jag varit hemma precis som igår, iförgår,iförförgår o.sv  Imorgon ska jag äntligen tillbaka till skolan,jag håller nämligen på oh panik för att jag missat så mycket skolarbete, ochdessutom ska vårt kapitel i matteboken vara klart imorgon så jag måste absolut,absolut,absolut,absolut bli frisk.Men jag har redan bestämt mig att jag inte ska gå på discot på fredag. Jga har ju liksom varit sjuk hela veckan och i fredags när jag också var hemma fick jag panik när jg vr på mmin lillebrors lucitåg. Jag tror att jag har feber.Nyss åt jag världens knäppaste lunch. Inget hängde ihop. Det här åt jag:blåbärsoppa,bröd(inget smör eller nåt,bara bröd),skinka(bara),morotmoch danomino. Som sagt världens knäppaste lunch tycker jag.  

Av Linn - 13 december 2011 19:48

  Hej!mitt första blogginlägg! Jag har velat blogga jättelänge. Det verkar så roligt. Och jag,jag heter Linn och är 10 år. Jag älskar hästar och rider på ridskolan. Jag ska försöka skriva nåra gånger om dan och så ofta jag kan.Varje vecka ska vi ha veckans hästras.Och jag blir glad för komentarer,frågor och röster. Jag ska ha en omröstning i månaden och det kommer jag ju självklart skriva. Hoppas ni gillar bloggen och blir glad ifall ni följer den. Hoppas ni gillar bloggen!:)

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards