LillaLinnsBlogg

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Linn - 17 november 2012 17:18

...bakat muffins!Här är bilder!

                                       

Av Linn - 17 november 2012 13:55

Idag fick jag Basil.Det gick jättebra vi skulle galopera på en volt.Jag gjorde det på min privatlektion en annan gång men det var roligt att göra det igen.Det gick jättebra.Sanna säger att Basil blir pigg när jag rider honom.Jag vet inte men det är roligt att rida honom i alla fall.Sen blir jag faktiskt jätteirreterad på en tjej som började i vår grupp för några månader sen. Hon vågar inte ens galoppera,då förstör man ju undervisningen för oss,tänk vad många tjejer som är på vår nivå osm vill komma in i vår grupp!Hon ska absolut inte sluta rida men kanske börja i en lägre grupp som inte roíktigt kommit så långt?!

 

Av Linn - 17 november 2012 07:38

Igår hade vår klass(+pararellklassen)skoldisco från kl.17 till 22.00.Efter skolan förberredde jag mig med kära Tora och Ellen.Vi sminkade oss,poppade popcorn(jag hade redan gjort det)för att alla skulle ha med sig 10 påsar poppade popcorn.Det var två pass på det stora hela,ett för det i klasserna 0-2 och nästa 3-6.Superroligt!Det fanns en försäljning,bollkastning,chocklahjul lotteri och sen chokladlotteri.På det mindre dico fanns det också fiskdamm då jag jobbade större delen av första passet. Andra passet satte jag mig i försäljningen istället.Och sen var jag tvungen att testa lotteriet och jag vanna en bok,blir perfekt!

   

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Ovido - Quiz & Flashcards