LillaLinnsBlogg

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Mee Kayo

Av Linn - 27 november 2012 16:57

 

Förlåt att jag inte bloggat under eftermiddagen för jag har varit med Kayo. Hra nyligen fått en engelskauppgift för att tja, jag ligger lite före så jag ska få skriva en egen pjäs.Jag valde en blodig pjäs om en mördare som heter The Killer och Kayo hjälpte mig lite grann med rollistan så nu här hemma har jag svagt börjat skriva på den.Scen 1 är faktiskt redan klar.Bra va? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 8 december 2012 07:10

Nu avslutar jag den här bloggen, vem vet om jag kommer tillbaks men nu har jag skaffat mig en annan blogg på blogg.sejag hoppas att ni kollar in den också och så klart min blogg som jag driver med Tilda. http://thelittlecutiepie.blogg.se/ http://...

Av Linn - 6 december 2012 06:42


  ord är 428 bokstäver, tänker aldrig använda det ordet!

Av Linn - 5 december 2012 15:44


Hejsan! Här i lilla Nacka så har det under dagen varit klass 2 varning! I skolan har allt varit som vanligt och imorse gick det också hyfsat. Det var väldigt svårt att ta sig till skolan men jag kom självklart dit. Mamma hämtade mig en stund senare...

Lag

Av Linn - 5 december 2012 07:11


  I Tyskland finns en lag för att bärbara datorer måste ha vita tangenter. ...

Av Linn - 4 december 2012 07:10


  Haha, lite failat att i  språket fuegia finns ordet "Mamihlapinatapai" och det betyder "att se på varandra och hoppas att den andre kommer att erbjuda sig att göra något som bägge önskar men är ovilliga att göra". ...

Presentation♥


Jag heter Linn och är 11 år,här skriver jag om mitt liv.Vill du veta mer?Kolla jn lite om mig eller tryck på knappen presentation!

Fråga!♥

16 besvarade frågor

♥Tyra♥

Tyra är en dvärgschnauser. Hon är född 1 maj 2011. Vi fick henne när hon var åtta veckor. Vi tränar agilty och lydnad tillsammans.Hon är världens bästa vovvsing!

 

Lite om mig!♥

Jag är Linn en 11 årig tjej som simmar och rider.Jag har en hund som heter Tyra som jag tar hand om och tillsammans stasar vi mot agility toppen(mer längre ner).Mina bästa vänner heter Lisa,Nea,Tilda,Kayo,Elsa och Elsing.Jag går i femman.Jag rider på Värmdö ridklubb som jag rekomenderar starkt och simmar dessutom en gång i veckan.Plus det har jag ett starkt fotointresse(längre ner).

 

Följ mig på Instagram!

 

Jag heter LillaLinnsBlogg eller sök på Linn Balmer

Mina inlägg♥

Min gästbok!♥

Månader♥

Bra bloggar!♥

Kalender♥

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i min blogg♥

MItt fotointresse

Jag vet inte hur mitt fotointresse började men jag älskar foto och att redigera.Under höstlovet 2012 var jag på fotokurs på dieselverkstaden och jag lär mig bara mer och mer.Här är ett smakprov med mina bästa bilder!

                   


Skapa flashcards